معرفی کالاها و محصولات

معرفی کالا ها و اطلاعات محصولات جدید

معرفی کالاها و محصولات

معرفی کالا ها و اطلاعات محصولات جدید

این وبلاگ برای معرفی کالاهایی همجون انواع اسباب بازی - کواد کوپتر می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیرات انواع دستگاه فارگو ا ز جمله تعمیرات دستگاه چاپ یا همان کارت پرینتر و لوازم یدکی دستگاه چاپ کارت تعمیرات انواع ماشین های اداری همچنین دیگر مدل های کارت پرینتر تعمیرات و سرویس قبول می شود. 

                                

  • alisaco ariya
  • ۰
  • ۰

کواد کوپتر

کوادکوپتر سایما syma X5UC پرنده ای مناسب افراد مبتدی ،باکیفیت و خوش قیمت 

کمپانی سایما با طراحی متفاوت و هوشمندانه خود نسبت به ساخت کواد کوپتر ، باتری و رادیوکنترل آن انصافا بروز عمل کرده است . با نگاهی اجمالی به کواد کوپتر Syma X5UC متوجه خواهید شد که طراحی پرنده ، رادیو کنترل و باتری آن با سایر کواد کوپتر های برند سایما تفاوت محسوسی پیدا کرده است . جنس و متریال بدنه این کواد کوپتر تقریبا ضد ضربه است و در برابر اصابت هر گونه فشار و یا ضربه ای نمی شکند .

کواد کوپتر Syma X5UC انتخاب بسیار مناسبی برای افراد مبتدی است چرا که قابلیت های حیاتی آن می تواند کمک شایانی به افراد مبتدی کند . کواد کوپتر Syma X5UC دارای یک دوربین 5 مگاپیکسل HD می باشد . این دوربین مجهز به یک رم است وتصاویر و ویدئو های گرفته شده را بر روی یک رم ذخیره می کند . بعد از اتمام پرواز می توانید به کمک رم ریدر ، خروجی کار خود را آنالیز کنید . شاید در وهله اول این سوال برایتان به وجود بیاید که اگر تصاویر را به صورت لحظه ای بر روی تلفن همراهتان مشاهده نکنید چطور می توانید تصاویر و ویدئو های با کیفیتی ذخیره کنید ؟! پاسخ بسیار مشخص است . از آنجایی که لنز دوربین این پرنده نسبتا عریض و دارای زاویه مناسبی است کافیست تا سر پرنده به سمت سوژه ی مدنظرتان باشد . با تمرکز بر روی سوژه ، علاوه بر خود سوژه تمامی حوالی و اطراف آن نیز در عکس و ویدئو ذخیره می شوند . کافیست تا اندکی پرواز کنید و مهارت عکاسی با چنین کواد کوپتری را کسب کنید . رم موجود بر روی پرنده قابلیت ارتفا تا 16 گیگا بایت را نیز دارد

یکی از مهم ترین قابلیت های کواد کوپتر Syma X5UC قابلیت حفظ ارتفاع خودکار آن می باشد . همانطور که در تصاویر رادیو کنترل Syma X5UC مشخص است جوی استیک سمت چپ آن که مربوط به ارتفاع گرفتن پرنده می باشد در حالت وسط قرار دارد . این شاخص بیانگر اسمارت بودن این رادیو کنترل می باشد . در حین پرواز با رها کردن جوی استیک سمت چپ پرنده به صورت شناور در ارتفاعی که قرار دارد می ایستد و می تواند ارتفاع خود را حفظ کند لذا در حین پرواز بسیار راحت تر می توانید پرنده را کنترل کنید .

  • alisaco ariya